Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.05.2010 12:29 - Из не вяра
Автор: coraline Категория: Лични дневници   
Прочетен: 532 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 01.05.2010 12:36


   Видях го случайно..... Както ми шареше погледа насам-натам и изведнъж привлечен като електрони от магнит се спря точно на него.
И тогава се случи.... Бях разтърсена из основи. Ядосана бях, че се влюбих като ученичка в студент, а още повече се ядосвах, че позволявах това да ми се случи въпреки опитността ми.
Водена от желанието – единствено то ме изпълваше, а разума беше отишъл да търси помощ навярно – минах уж случайно край него и чух как един младеж го представя. Името му беше много благозвучно, някак си религиозно...или пък езическо?!
Няколко нощи не спах! Не можех да позная себе си – да се влюбя така!!!
Невъздържаността ми ме доведе до там да издиря интернет-страницата му и дълги часове да се наслаждавам на снимките му – имаше няколко и го показваха в различна светлина....
Лошото стана когато Любо-в заподозря нещо. Гледаше ме подозрително и аз (след като приспах детето за да не става свидетел на емоционалните ни изблици) – неспособна да задържа бликащите като Ниагара чувства вътре в мен – му казах... Той ме погледна тъжно със синьо-зелените си очи и попита “Сигурна ли си, че имаме нужда ТОЧНО от това сега?”.....
Бях неспособна да отговоря – разума казваше “не”, а чувствата...ЧУВСТВАТА!!!! “Не виждаш ли, че старата любов започна да хваща ръжда”– опитах се да се оправдая....
Той помълча малко, звънна GSM-a, стана и каза “Пак имало авария”.... Останах сама. Грях ми на душата, но не мислех за Любо-в и неговите чувства. Пред очите ми беше ТОЙ – ДРУГИЯ с неговата осанка – мислено си представях снимките от нет-а и се ядосвах, че не се сетих да си принтна някоя....
Обсебена съм. Помогнете!!!. Извадете ме от това състояние. Ако трябва ще ходя и на врачка. Не мога да си позволя да го имам точно сега.
С времето болката по него ще отшуми надявам се.
Трябва да свикна с мисълта, че няма да го имам в скоро време мечтания хладилник WHIRLPOOL 20RU......




Тагове:   невяра,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. solinvictus - помощ отникъде не се задава!
01.05.2010 20:58
...желанието – единствено то ме изпълваше, а разума беше отишъл да търси помощ навярно ...
цитирай
2. silverlining - Не знам дали правилно разбрах:
02.05.2010 21:18
"Трябва да свикна с мисълта, че няма да го имам в скоро време мечтания хладилник WHIRLPOOL 20RU......"
Малко трудно ми беше да чета цялото заради шрифта, та отидох накрая:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: coraline
Категория: Лични дневници
Прочетен: 44842
Постинги: 50
Коментари: 151
Гласове: 215
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031