Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.08.2010 13:12 - Влечугото
Автор: coraline Категория: Лични дневници   
Прочетен: 261 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 28.10.2010 21:44


 image

Обичам я...
 
Не само защото не ми е отрязала пишката ...
Тя ми дава свобода, и въпреки че ме ревнува малко не ме ограничава. Става. 
Ето я сега излиза от банята ... Я с гащи със зайче ... колко ли мъже биха заложили половината си живот за да го пипнат ... а аз го имам безплатно и след малко ще отида да го помириша. Събува ги ... о защо не ми беше по-дълъг ... как ги захвърли в пералнята ... великолепно... а пък ако реши да ги събуе предизвикателно... Пияна е от мисли. Пияна е и от тъга. Мразя да стой на компютъра. Влюбва се в дух ... а това не води нищо добро ... духовете вилнеят в душата и при ниски температури се блъскат в ледените колони на стабилните чувства и ги чупят ... тоя направо ще я изкорми ... или тя ще го направи както се пипа надолу... 
Гадно и е ... праща таблици, а мисли нещо друго ... пуши.
Ба си духът е тук ... усещам как се увива около нея ... като питон я е стегнал ... страх ме е...С главата си е захапал главата и а опашката му е в ... о не, не .... Убива и сякаш я изнасилва едновременно ... а тя е отпусната ... защото я хипнотизира в очите ... гледа я с дълбокото ...
Увива се ... вече поглъща и зърната и ... тя стене в оргазъм. Как я блъска в сената, ше я прекърши. Трябва да си запазя гащите със зайчето за спомен ...
 
Ба си как тая наивница посмя да потърка лампата ...  
Трябва да го спра...къде ми са чизмите и шпагата. Надървих се ... ще отида да видя няма ли някоя уличница в контейнера ... дано ми смени пясъка в тоалетната, преди оня да я изяде съвсем ...

 




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: coraline
Категория: Лични дневници
Прочетен: 45106
Постинги: 50
Коментари: 151
Гласове: 215
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930