Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.10.2010 22:01 - Понякога
Автор: coraline Категория: Лични дневници   
Прочетен: 329 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 24.10.2010 19:47


 

Понякога

Понякога ми липсваш .. силно, тръпчиво и разливащо се в сетивата ми

Понякога съм силна с мълчанието си и искам да те удуша в безмълвие

Понякога ...

Понякога не успявам и с думите, когато валят в теб – квадратно и режещо като с ножица

Понякога искам да чувам съня ти и да се влея в цветовете му ... да ти осатвям вкус за извънсетивно докосване

Понякога искам да те сдъвча , да заседнеш между зъбите ми , докато не се превърнеш в лош дъх сутрин прозявайки се с топлото в завивките... и жабурейки да те изплюя в мивката. 
Понякога...

Понякога си мисля че ще ме запълниш целия...

Понякога искам да те стисна толкова силно в себе си, да те захапя и пробия с утробата си...
Понякога искам повече от три по повече от три различни начина ...
По някога искам да не можеш да сприраш да се плъзгаш все по навътре и по навътре и по навътре...
Понякоги искам да съм теб и ти мен...

Понякога ми се иска да те накажа, че ме разтягаш до крайности

Понякога така извивам гърба си че все повече сраствам с теб... 

Понякога..просто ми се иска да си неразделна част от..

 

Понякога усещам как докосвам матката ти.

Понякога си мисля че съм бог.

Понякога си мисля защо не мога да те пълня със сперма и изпитвам по три оргазма един след друг както можеш ти.

Понякога ме е яд, че винаги свършваш преди мен.

Понякога си мисля че ще се прекършиш.

Понякога си мисля като гледам тънкия ти кръст, къде ли изобщо се е намерило място за мен

Понякога си мисля че като ме стиснеш с устните си, онези долните, вътрешността ти навътре ме милва и разказва приказка

А сперматозоидите ми с развети камшици острят зъбите си и са наобиколили да те захапят

С милиони.

Някога.

Някога на/стина няма да може се измъкнеш.

Въпреки закона.




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: coraline
Категория: Лични дневници
Прочетен: 45050
Постинги: 50
Коментари: 151
Гласове: 215
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930