Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.11.2010 20:39 - Delete
Автор: coraline Категория: Лични дневници   
Прочетен: 703 Коментари: 4 Гласове:
4

Последна промяна: 06.11.2010 20:45


      Мислеше да приключи с нея добре че не употребява "зав*наги" онези думи бяха за човеците днес щеше да и каже и за другото не можеше да я остави така - гола и ошмулена в полето с цветя,  зависима от отровата в думите му знаеше че е на дъното и изобщо не му беше жал даже изобщо за н*що не се извиняваше беше хубаво да си на дъното - от там просто отскачаш и бавничко тръгваш пак вчера избухна - бяха отишли години от живота му за да може да каже това и изведнъж бил си въобразявал ... тя знаела ... хаха топърва всъщност започваш да учиш момиченце ... затова реши да стигне докрай - реши да го направи вместо да я остави да се мята както тая нощ отровата му още действаше - днес за последно от утре и тя щеше да има е нека започнем :   Фанфари, хор от беззъби вампирки, погребалния марш Добре дошла! Добре дошла в света на вампирите! Коленичи, ако щеш се надупи все ми е тая просвещението става с погалване по косата погалвам те имаш косата си, тя си е твоята, хубавка поплачи си, днес е последния ден от трансформацията ти от утре от утре няма да бъдеш момиченце от утре всички ще ти бъдат прозрачни от утре ще пазаруваш души както в супера една до друга - Савой, Карнобатска, Абсолют ще плюеш, но ще се храниш защото с нещо трябва да утоляваш глада си вчера пометох само бариерите ти не бяха добре поставени от утре трябва да пазиш другите в тъмното да плачеш във възглавници /това го знаеш/ да дозираш яростта си и да ги понасяш лесно е само обърни бариерите да спират силата тине си боклук, ще можеш всичко да дадеш и всичко да приемеш, но трябва много, много да внимаваш заради отровата ти сбъркаш и дяволите ще те вземат успееш ли след време ще бъдеш отново човек ще ти е по-лесно и с оня може да е вампирясал без да го знае - там няма спасение може да го изчукаш - но вече ще е от съжаление или когато те тресне носталгията отново да бъдеш човек но ще ти минава и с бикинките в джоба, отново ще си се прибираш под клоуна защото вече си полубог от тия рогатите вече може да бъдеш само любовница от собствен опит - най-добре на вампир опиташ ли зав*наги, на*стина с човек отровата ти ще го убие а вампирите знаят и ще се пазят от теб и ще пазят и теб вампирите нарочно нямат двойни легла, за да могат да заспиват и за да не се изкушава никой да остава в тях по това ще ги разпознаваш ще ги намериш - има и други когато усетиш че пресъхва отровата вече можеш да потърсиш отново човеците   Това момиченце се случва само на истинските   не на добрите не на лошите не на постещите не на грешните само на истинските дето им е дадено да познаят и тъмното и светлото просвещението е скъпо плащаш с душата ти но тя си е пак в теб скрива се малко за да не бъде убита и след време отново се връща ако бях човек бих казал "обичам те" но докато не съм - просто ще зная истината за теб и ти ще я знаеш за мен и не само за мен нека не ти звучи надуто всичко това - официална церемония е все пак - не зная как да го кажа иначе а и се притеснявам - за пръв път съм водещ   и дори аз не зная как завършва 3-5-10 годишния цикъл след който отново ставаш човек надявам се и се моля само не зная на кой а пък понякога и така ми харесва много ми харесва защото знам и контролирам живота си и той е истински   добре дошла в новия си свят усмихни се Принцесо наистина



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. solinvictus - добре дошла в новия си свят усм...
09.11.2010 21:50
добре дошла в новия си свят
усмихни се на Божият Дар!
наистина
хехе
цитирай
2. jandenis - Воланд
14.11.2010 22:20
Ако някога станеш сьщтинска Вампирка обещтай,да ме ухапеш,само така щте мога да си похвьрча.
цитирай
3. coraline - Ако някога станеш сьщтинска Вам...
18.11.2010 20:18
jandenis написа:
Ако някога станеш сьщтинска Вампирка обещтай,да ме ухапеш,само така щте мога да си похвьрча.


Не давам обещания - пораждат несигурност, а тя лъжа :)

И няма да стана вампиреса (скоро) - прекалено съм наивна все още
цитирай
4. coraline - :))
18.11.2010 20:22
"добре дошла в новия си свят
усмихни се на Божият Дар!
наистина
хехе"

Всеки ден.. :) всеки ден....

пп: хокат ме в червено : "Коментарът ви не бе изпратен, защото коментирате твърде често.
Опитайте след малко!"

пп на предишното ми пп: това "заглавие" всеки път ми боде очите , започвам да въвеждам номера : заглавие номер 1..номер 2...номер 5...номер 14 ...


цитирай
Търсене

За този блог
Автор: coraline
Категория: Лични дневници
Прочетен: 45109
Постинги: 50
Коментари: 151
Гласове: 215
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930