Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.11.2010 19:10 - НеЖулиетено
Автор: coraline Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1048 Коментари: 8 Гласове:
5

Последна промяна: 08.11.2010 22:32


  …да усещаш. Изпълен с настръхване и споделено мастурбиране. Хубаво е, когато те прониква целия свят, без да го притежаваш. Да е в теб , да се чувстваш безкраен в думите. И във влажното на чувствата. Чувства. Чувства. Чувства. Чувства. Чувства. Чувства. Има синоними. Например  влюбено. Живо. Движение. Ритъм. Танц. Сънища. Мелодия от сънища и като се събуждаш пак си на същото място. Където се сбъдват - онова хубавото. Слива се и става едно. Денят и нощта се любят и от тях пръскат искри . Това са мечтите които се забиват в сърцевината ти и изпитваш удоволствие от звука. Свистят като летят в теб. Искаш целия да си пробит , докато не изчезнеш от прекаленото им изпразване.   Хич не ме бива да ги изливам понякога  жулиетено. Сигурно ако вляза с взлом в някоя приказка ще ме превърнат декор. Например камък. За наказание. Камъните са сиви и не мърдат от местата си , освен ако някой не пожелае да бъдеш оръжие. И да те използва в безсилието си. Така де. Като проклятиятията. Хвърлят се понякога безразборно. Дъжд от камъни. Убиват те със силата си. Понякога са малки и остри, не е нужно да бъдат скали за да си придават тежест. Даже те не са вечни. Убива ги ерозията. Изтънява ги времето. И се превръщат в пясък между пръстите на краката ти. Ако решиш да ги стъпчиш. Може и да ги държиш и да изтичат между горните ти пръсти. Няма значение . И в двата случая е гъделичкащо. Даже смеещо.   Понякога трябва да си мълчание. И вятър. Преминаващ, сгушващ в пухеното. Вихър от надупени предусещания. Те са курви. Раздават се на всички . Те и думита са ама е хубаво да си сутеньор и да се пълниш с усмивки. Или сълзи. Псувни. Възклицания. Удивителни. Точки. Както дойде. Може и цялостна програма, но няма да ти стигне едно денонощие. Ако си искащ. Накрая ще пожелаеш да са твои, пък те ще избягат. Остави се да те наденват както си искат и свърши върху значението им. Ако ти го покажат. Показват го, иначе какви курви ще са, въпросът е дали виждаш.   Хубаво ми е. Особено когато ги има. Не са „прекрасни” обаче ме изпълват със своята уродливост. Гърбещи, криви, недостатъчни, вълнообразни, грозни, неправилни., смешни с лош дъх , грешни. Ще си направя експеримент. Взимам речник- тълковен . Изречение: Плутонии  загарям психотерапия иглотерапия вербален удавям моногамен. Усмихвам се. Хубави са. Откраднати, взети назаем от ЧЕТВЪРТО ДОПЪЛНИТЕЛНО ПРЕРАБОТЕНО ИЗДАНИЕ-ДОПЕЧАТКА. Знаех си. Не им е стигнало.  Обаче не мога да свърша. Като препила , бутам, бутам, бутам и накрая ще се спихна.   Стига. Рестарт. Дай по-жулиетено. Ето: Липсва ми твоето сърце Пълно с витамин Це .... Глупости. Това не е мое. Друго В кофата с маймунски изпражнения Правя своите сутрешни упражнения .... Пак глупости. Престани. Гледай луната и звездите и се напъни. Вещицата бяла Пак  е изкуфяла Хванала юздите Яхнала звездите Бяга попикана С жълтото ... Оу.. не, не... не е подходящо Трябва нещо за очите да има , душата...   Душата ми събрана в черното на дните Изгрява в твоите очи Просветва като светкавица За миг За кратко Там се смее с твоя цвят И играе на куцанка със сълзите ти. .....   Блякс. Не мога жулиетено. Предавам се. Няма го Ромео и гърдата ми не сбъдва желания. Добре, че не съм статуя...


Тагове:   нежулиетено,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. coraline - Поздрав
06.11.2010 19:44
За тези , които са почувствали рестарта в себе си. И за тези, които имат смелост да натиснат копчето. За всички.

Обичам ви.

http://www.youtube.com/watch?v=IUxE5LnhcjQ

цитирай
2. solinvictus - Аз нямам смелост, но ми го натиснаха ...
08.11.2010 22:44
Аз нямам смелост, но ми го натиснаха хехе и сега ща не ща движа нагоре по течението , а ми се искаше надолу!!!
и аз!
цитирай
3. bapha - браво...
12.11.2010 07:39
често се връщам... а не стига...
цитирай
4. jandenis - Не е Жулиетно, но пьк е много Кора...
14.11.2010 22:57
Не е Жулиетно, но пьк е много Коралинно
цитирай
5. coraline - Аз нямам смелост, но ми го натиснаха ...
18.11.2010 20:08
solinvictus написа:
Аз нямам смелост, но ми го натиснаха хехе и сега ща не ща движа нагоре по течението , а ми се искаше надолу!!!
и аз!


ааа .. не, не...аз моите копчета не ги давам току така да ми ги натискат. Естествен подбор :))

Пък и нали знаеш, като им намериш "цаката" можеш да си създаваш настроения в зависимост от комбинациите. :))

Поздрав!
цитирай
6. coraline - :)
18.11.2010 20:12
bapha написа:
често се връщам... а не стига...


а ти имаш заразни думи ... :)

полепват и после те сърби сладко (не е правилната дума, но си представи боровинки стиснати в шепа - кеф )


цитирай
7. coraline - въпрос към всички :)
18.11.2010 20:16
jandenis написа:
Не е Жулиетно, но пьк е много Коралинно


Как се нарича реципрочното на Коралинно ?

Жулиетено - Ромеено
Изолденско - Тристамско
Инско - Янско

Коралинно - !?!?!?!?!


solinvictus не подсказвай!! :)))

цитирай
8. jandenis - наричат го просто майстора
25.11.2010 00:18
.майстора.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: coraline
Категория: Лични дневници
Прочетен: 45143
Постинги: 50
Коментари: 151
Гласове: 215
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930