Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.11.2010 21:09 - Три
Автор: coraline Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1698 Коментари: 12 Гласове:
3

Последна промяна: 18.11.2010 21:15


 Завинаги е тежко.

Като гума която се стича от високо и няма край разтапянето й. Потъва в черното на дълбокото и там се загубва от погледа. Ако извикаш в далечното сигурно ехото ти ще се изплаши и ще избяга.

Визуализирам небитието си и го превръщам в обратен. Небитието се трансформира в гей - битие. Дори звучи меко. Затова всички го отричат – небитието де – ами то си е жив педераст. Обича да му набутват някакви определености в неопределеното му. Той затова стана такъв – поне като е битие да знае какво му бутат. Обикновено са фалшиви – нещата.  И мирисът им е на плексиглас. И как няма. Като си опъшкулим мозъците си слагаме презервативи на чувствата. Да не сме заразни. Епидемия щяло да има иначе. Има една думичка – сакън – да не ти стане по розово. Умирало се с такъв наивизъм.

Да бе да. Спокойно. Само се вампирясва.

Голяма работа. Плюс това сега нали е модерно.

Едни по-дълги зъби и малко по-различен глад. За души.

Да спрат да продават очила тогава. И да ни учат да не сме. Да ставаме обратни – не човеци.

Така де – то има много, ама защото все с тези пъшкули около себе си , вътрешностите им изгниват без проветрение. И стават кухи. Празни като...

Ба си скуката.

Дай пак.

Обичам вечерите да са  в буркан от кисели краставички смесени с таратор и книга. Лъжа ви. Буркана е от лютеница – домашна едросмляна, пише че била сертифицирана по СУК (система за управление на качеството) ISO 9001: 2000 ; ISO 22000:2005.

Сертифицирана лютеница. Входящи лъжици. Изходящи смеси – за преработените говоря. Извинете. Спрете да ядете филия с лютеница точно сега! Старт!

Така. Спокойна съм.

Мога да си говоря за любимте неща.

Оу, сетих се! Администраторите май ме изгониха от началната страница. Понеже пуснах една тема със заглавие „Путка”. Деактивирах я. Нищо  особено – пробвах.

Сега ми кажете че не чувате тази дума всеки ден. Да не говорим че има такива които си я пипат всяка сутрин/вечер/обед/ по което време си искат. Даже се разхождат.

Така де.  

Даже я визуализирате. Сега дори.

Имам въпрос – в какъв цвят? Отговорите знаете къде.

Може да започна приказка така „Имало едно време една путка. „ Добре де тя не е била само една, но така е в приказката. Имало е и путьо. И се обичали до края на  матките си.

Не можело така. Не било правилно. Такива думи от момиче. Срамота. Без никакъв морал. От къде го взимат тоя морал?! Да не се продава?

Къде? Колко струва? Отивам да си купя веднага, да се морализирам (дано да има инструкции на български)

Стига толкова.

Дай друго.

Първо една цигара. Едничка. Дръпване. Първото дръпване. Непушачите да не четат да не им мирише. Дробовете ти стават черни от кеф. Черното не става бяло после. Бяло- глупости. Розови са. Пак са объркали опредленията. Розови дробове трябва да се казват.

В магазина влизаш и казваш

– Може ли един розов?

- Какъв?

- Розов!

- Сбъркали сте магазина.

- Пък ти определенията.

И така нататък докато не я/го убедиш, че е розов. Ако ти се говори за розово. Ако си гладен – цветовете нямат значение. Вероятно. Освен ако не си гладно-капризен.

Спирам вече. Свърши ми цигарата.

Думи на една цигара.

Издишани с отрова.

Миризливи.

Насълзяват ти се очите от непроветрение.

Къде ми е киселото мляко с бифидус есенсис?






Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cinichedonist - ян содек
19.11.2010 09:15
ян содек е големец
цитирай
2. solinvictus - http://joyasprestadas. blogs...
19.11.2010 16:40
http://joyasprestadas.blogspot.com/2010_03_01_archive.html

ти си написала дума ,пък аз сложих ена снимка и ми изчезна поста.мислех си че хиспанците са недоразвити и лицемерни пуритани ,но... хехе
можеш ли да познаеш коя снимка избрах ?
цитирай
3. coraline - :)
19.11.2010 23:49
Ми , ми (смутено)... обичам гатанки понеже винаги си измислям отговора така както ми харесва. Сега ми харесва "не знам" и да съм като детенцата, които обичат да задават въпроса "защо" ...

В моя случай е "коя"?!

Искам море ... и топло... :) знаеш :)
цитирай
4. solinvictus - ми от блогът който ти показах хехе ...
19.11.2010 23:58
ми от блогът който ти показах хехе нали знаеш че когато не се казва сичко е по интересно ,нещо като :
първо ена цигарка,после ... пък ...хехе
това за детенцатата после ша ми обясняваш ,когато ...спреш на улицата и си казваш:
-не той е малък откъде да знае и за това пита ...хехехе а ти си вече на "лимеса"
и ще има много отговори които няма да ти харесват,но ...
ще ...
да знам ,но сега е студено,само някой нашморцан норвежец или ингилиз се е пльоснал ...

цитирай
5. jandenis - ЗА СЛОВОТО
20.11.2010 00:03
думата путка никога не ми е допадала ,но виж ПИЧКА е савсем друго нещто звучи доста по елегантно .или например пиче .което си е направо перверзиа но винаги се асоциира с розовият цвят,да не говорим за вагина .доста медицинско и отвлечено понятие .
цитирай
6. coraline - jandenis :) - разсмя ме
20.11.2010 00:10
Глупости - пичка. Като недовършено :)). Пичка асоциирам с екстеншъни на девойките в клубовете. Т.е с нещо изкуствено и еднократно.

Може примерно да се кръщава някак невулгарно-медицински :)
Да я дамгосаш със звуци - все едно да я маркираш , ако ти харесва като територия :)
цитирай
7. jandenis - по темата
21.11.2010 00:51
естествено ,че ми харесва .само, че това не е теориа а реалност. масовата щампа налага елементаризам в израза в отношениата в чуствата даже и в мечтите ,което си е голямо тегло за останалите живи романтици превьрнали се вече на лунатици
цитирай
8. coraline - по темата - отговор
21.11.2010 19:16
Масовата щампа се възпитава. Тя се манипулира :) и тази тема е бездънна.
Изборът да бъдеш елементарен е също толкова плосък, понеже няма друга страна на монетата. А и по-добре, представяш ли си всички да бяхме различни ?

Все пак най-хубавото прасе първо ще бъде заклано за Коледа :), а то наистина е вкусно ... ммм ...
цитирай
9. solinvictus - Хубаво като красиво ли или като о...
21.11.2010 19:54
Хубаво като красиво ли или като охранено?ммм
цитирай
10. coraline - :)))
21.11.2010 19:57
Охранено разбира се. Натъпкано с изкуствени неща до пръсване :)
И аз обичам. Хич не се заглеждам дали имат розови спираловидни опашки :)
цитирай
11. jandenis - :*(
21.11.2010 20:24
сбогом прасчо
цитирай
12. coraline - :)
21.11.2010 20:47
грух-грух предколедно..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: coraline
Категория: Лични дневници
Прочетен: 45192
Постинги: 50
Коментари: 151
Гласове: 215
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930