Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.11.2010 12:22 - Спомен
Автор: coraline Категория: Лични дневници   
Прочетен: 603 Коментари: 1 Гласове:
3



 Помниш ли?

 „Той: Искам с теб на необитаем остров.
Ти ще си рисуваш, аз ще ти готвя боб.

 Тя:   Прекрасно! Кога заминаваме?
Ама...нали няма да е зав*наги!  Боба все някога омръзва. Рисуването също.

 Той: Ммм притрябвала си ми зав*наги, не се плаши .
Само колкото си искаме. Аз ще си взема федербала. Отивам на WizAir на сайта да видя какъв лоу кост има до Необитаеми острови.

 Тя: Не си губи времето. Отиди направо на ESky и направи сравнение с еasyJet, имало промоции чувам . Отивам да си събирам тубичките с мазилата,  шапките ми, шаловете ,очилата... Друго мисля да не взимам.

 Той: Офца, оФца, офЦа!

Това ли са десетте неща дето се взимат на необитаем остров бе!
А шнорхел!
А романтични свещи, да не мислиш че ще те чукам там като некой маймун!
А котешка тоалетна!
А мъниста за диваците!
А нож, да не мислиш че ще ти предъвквам козите, докато умрат от смях !
Ами купа за салати, казан за ракия, кростренажор, четки за зъби!!!!
 
Товарела си тя МАЗИЛАТА и айде ...
... и ОЧИЛАТА моля ти се...
 Немам думи!
.....

Тя: Ми...ми...(смутено)...
 Ами... ми..!

Помислила съм за всичко !

Сега ще ми кажеш, че и гащи и чорапи ще ти трябват! Да бе да...
 За какво са ни романтични свещи , а?
Аз ще ходя в гората да бера дърва, пък ти после ще ме правиш огнена.
Свещи , моля ти се..глупости.

Толкоз песок , той тоалетна иска да замъкна!
А уж мъжете били по-практични...
Сега пък и мъниста,  то нема ли да има миди там?

Ножа не ти ли е под ръка винаги , м!?!

Аз ли трябва да взимам?!? Мм!!

Моя се е затъпил от много човъркане.

Купа за салати ли?

Ба си сървайвъра!
Охх и четка за зъби- така и така ще сме зелени!

Вземи си самобръсначката да си бръснем задниците, по-добре!

Аман от неориентирани!

И ако искаш да знаеш без мазила не тръгвам.

 Ми ако пресъхнеш (недай си боже аз да пресъхна) там?
После ще мрънкаш нали!...

"Еехх сега да имаше малко вазелин", тогава с кеф ще ти фрасна един казан у тиквата.

 Пък за шнорхела си признавам, че го забравих.

 Можеш да ме напляскаш.

Позволявам.

Ето надупвам се.

 
Той: Само да си ми се размрънкала там после обаче!!!

И ме усмихна, иначе задника ти щеше да е червен, като на разгонен шебек..

И веднага в гората да ходила ... кат те барррнааа

Ще те видя как ще ми папкаш салата от доматки аз без купа...

Си чупиш от главата кокосови орехи за мезе!

 Самобръсначка - а ток бе?!?!?!

Лично един маймун ще обуча да ти пощи задника.

 Вазелин ...смажи си муцката

То се е видяло, че аз ще оправям багажа.

 

Сега - предложенията са:

1. Острова с говорещи животни на доктор Дулитъл;

2. Острова на бащата на Пипи  /това е моя приятел Капитан Дългия Чорап - има вила там/;

3. Фара на края на света /so far away/;

4. Острова на изпържената с ориз Фринцеса /тук май ще се врътнеш/ ;

5. Романтично изкушение /с реки от боза/;

6. Large ragged dick /няма превод/;

 

Тя: Айде пак се размрънка !

Няма да мрънкам за купата със сигурност

защото ти ако можеш ми намериш доматки там

аз ще опощя на маймуна задника , не той моя! 

Пък ти за самобръсначката не му мисли. Що розови зайци има там, ще им сваляме батериите , ех... 

 Добре , съгласна, ти оправяй багажа, ама после искам отчетност

 щото предполагам, че ще ни чарджват за свръх багаж 

  Колебая се между 1 и 2 :) понеже:

а) искам да си говоря с тюлените, коралите, русалките, рачетата, китовете и делфините разбира се

 б) искам да питам Капитана

кой е направил на Пипи плитките й да са такива стърчащи, искам и аз такива!

 

Той: ей...тва принцовете ако те чуят през три преки от тебе ще минават.
 
Багаж и отчетност.

В*наги аз съм мрънкал за багажа - в*наги!
 
и
на остров
без доматки не отивам
така да знаеш
 
говорещ кит да имало ... знаеш ти как се говори под вода
а ако има русалки и имат там каквото трябва добре ще си прекарвам кат ходиш за дърва ...
... не е не, от последното се отказвам! Какво ще им ближа кат нямат задник
неее категорично, баси, да облизваш некоя и люспи в устата
и ти мирише на ррриба БББЛЯКС
  
Плитките - питах - лесно е - сплитам ти ги традиционно /аз мога, ама да не искаш расти/,после нареждат се 73 розови заека последователно, да направят 220 волта ток и ти мушкам двете жици в гъзът.
 
Вече всичко съм измислил ! Виждаш ли! Само се отпусни! "


....




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. solinvictus - хехехе доктор Дулитъл. . . а капитан ...
28.11.2010 19:21
хехехе доктор Дулитъл ...а капитан Блъд?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: coraline
Категория: Лични дневници
Прочетен: 45252
Постинги: 50
Коментари: 151
Гласове: 215
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930